Beko Bayisinde Teslimat Sorunu İsyanı

Beko Bayisinde Yaşanan Problemler Vatandaşları Mağdur Etti

İzmir’in Karşıyaka ilçesinde bulunan bir Beko bayisinde alışveriş yapan vatandaşlar, uzun süredir ürünlerini teslim alamadıkları için mağdur durumda. Mağaza önünde toplanan vatandaşlar, kepenklerin kapalı olmasının ardında “Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız” yazısı olduğunu fark ettiler. Düğün hazırlığı yapan bazı vatandaşlar, ödedikleri on binlerce lira karşılığında hiçbir ürün alamayanlar arasında yer alıyor. Beko’dan bir açıklama ve çözüm talep eden mağdurlar, yaşadıkları mağduriyetin giderilmesini istiyorlar.

Karşıyaka’daki Beko bayisinden buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve kurutma makinesi gibi beyaz eşyalar satın alan vatandaşlar, teslimat konusunda sıkıntılar yaşamaya başladı. Mağazaya ulaşmaya çalışan vatandaşlar, ne mağaza çalışanlarına ne de yetkililere ulaşabildiler. Telefonlara cevap verilmediği gibi mağazaya gidildiğinde kepenkler kapalı ve ‘Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız’ yazısı yer alıyordu. Mağdurlar, Beko’nun müşteri hizmetlerinden de bekledikleri yardımı alamadıklarını dile getirdiler.

Dün akşam mağaza önünde toplanan mağdurlar, yaşadıkları sorunu gidermek adına hem markaya hem de kamuoyuna seslendiler. Mağaza çalışanlarına ve yöneticilere ulaşamamanın verdiği sıkıntıyı dile getiren vatandaşlar, Beko gibi büyük bir markanın bu durumu göz ardı etmemesi gerektiğini vurguladılar. Mağdurlardan Kubilay Duman, yaşadıkları sıkıntılarını şu sözlerle dile getirdi: “Beko gibi bir dünya markasının bizim sorunlarımıza yanıt vereceğini tahmin ediyorduk ancak müşteri hizmetleri olayı kısa cevaplarla geçiştirmeye çalışıyor. Bu durum, dünya çapında saygın bir markaya yakışmıyor. Buradaki mağdurların birçoğu düğün hazırlığı yapan insanlar. Kısıtlı bütçelerle bu eşyaları aldılar. Ben de onlardan biriyim. Devlet büyüklerimize de durumu iletmek istiyorum.”

Yakın zamanda evlenecek olmasına rağmen eşyalarını teslim alamayan Hatice Öner Bilge adlı bir vatandaş, yaşadıkları hakkında şunları söyledi: “Aramızda yaklaşık 10 gün sonra, 1 ay sonra düğünü olacak insanlar var. Sabah geldiğimizde insanlar kapıyı açıp, içeri girip eşyalarını almak istiyorlardı. Çok doğal olarak insanlar parasını verdikleri ürüne ulaşmaya çalışıyorlar. Biz şu kapıyı kırarak içeri girmek istemedik. Beko’nun buna bir çözüm bulması lazım. İnsanlar düğün süreçlerinde zaten yeterince stresli ve zor durumdalar. İnsanlar buraya bu markaya güvenerek geldi. Kişinin nerede olduğu belli değil. Bize bir an önce yardım edilmesini istiyoruz.”

Vatandaşlar, yaşadıkları sorunu çözmek için savcılığa ve Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundular. – İZMİR

Related Posts

Türkiye’nin lazer silahı ALKA hibrit KAPLAN’la avlayacak

Türk savunma sanayisi bünyesindeki yenilikçi teknolojiler kullanılarak “lazer silahlı hibrit araç” çözümüne imza atıldı. Roketsan’ın kamuoyunda “lazer silahı” olarak bilinen ALKA Yönlendirilmiş Enerji Silah Sistemi ile FNSS’nin geliştirdiği KAPLAN …

Ticaret Bakanlığı, yurtdışından e-ticaret kanalıyla satın alınan ürünleri takibe aldı

Ticaret Bakanlığı, yurtdışındaki e-ticaret platformlarından satın alınan ürünler için harekete geçti.

Beko’dan Karşıyaka’daki Teslimat Sorununa Açıklama

Beko, Karşıyaka bayisindeki teslimat sorunları için özür dileyip çözüm için özel ekip görevlendirdi.

Kabak Çekirdeği Hasadı 2025’te Azalacak

Kayseri’de Çomaklı köyünde kabak çekirdeği hasadı, 2025’te 200 tonun altına düşmesi bekleniyor.

Kuruyan ağaçları sanat eserine dönüştürüyor!

Taşçı köyünde yaşayan 3 çocuk babası Yoloğlu, 17 yıl önce el becerisini geliştirerek kurumuş ağaç dalları ve kireç taşlarından çeşitli objeler yapmaya başladı. Tarım ve hayvancılıkla uğraşması dolayısıyla yaz aylarında tarla ve bahçe işlerinde …

Konya’nın Havuç Tarımında Kadın Gücü

Konya’da havuç işleme süreçlerinin yüzde 90’ı kadın işçiler tarafından yapılıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir